moaaslifee

Alla inlägg under november 2013

Av Moa - 17 november 2013 14:37

Hola! sitter nu i tv rummet där nere och chattar med bästa kusinen. har hjälp mamma o pappa med att kratta löv idah hehe.. Men nu så vet jag inte riktigt vad jag ska göra.. Sitter och lyssnar på Timber älskar verkligen den låten <3  

Av Moa - 16 november 2013 22:32

Kom hem för ett tag sedan och är sjuk trött.. Ska snart sova.

Har även ont i magen  har nog ätit för mycket godis hahha :) Har även druckit några glas vatten när jag kom hem. Sitter nu i sängen och kom på att jag måste ta bort mitt smink... Orkar inte men aja måste det. Måste även hämta emr vatten :D    

Car

Av Moa - 16 november 2013 16:15

Sitter in the car now whit My friends . Vi ska tilö en kompis och vara där tills halv 10 ungefär sen åka hem. Så kommer inte uppdatera fören jag kommer hem

Av Moa - 16 november 2013 13:45

Sitter nu och fika whit My friends

Av Moa - 15 november 2013 20:27

Fotboll nu med familjen o farfar. Heja Sverige. Vilka tror nu vinnet? Sverige eller Portugal?

Av Moa - 15 november 2013 19:39

Av Moa - 15 november 2013 18:31

Snart blir det idol och sen fotboll. Pappa har även tagit upp våran "bioduk" farfar kommer även sen och tittat på fotboll:)

Av Moa - 15 november 2013 12:30

Hej!
Vilken är din favorit färg?

blå,vinröd,svart,vit


Vilken är din favorit film?

hmmm. vet inte riktigt. 

 

favo djur?

katt,hund


kan du ta mer outfit bilder?

Ja sjävklart 


kan du göre en video där du visar vad du får i julklapp ? :D 

kanske det.tror inte det bli en video men bilder kommerpå det iallafall :D
 

Vad tycker du om min blogg?

Den är bra  Emily, du har bra bilder och skriver bra inlägg.


Vad tycker du e det bästa och det sämsta med din blogg?

hmm. Det bästa är nog att jag uppdaterar bra tror jag :D Det sämsta är att jag har samma bild i nästan varje inlägg.


Hur många unika har du?

mellan 5 och  20

 

Favvodjur?

katt och hund


Vad vill du jobba med när du blir äldre?

hmm vet inte riktigt men typ ngt med djur kanske :D


Dina 3 närmsta vänner?

Isabella,Emily,Filippa,  tror jag. Har även mer nära vänner men det här är nog mina närmaste tror jag. :)

 

 

1. vad är det bästa med att blogga?

hmm.Tycker sånna här frågor är jätte svåra.. Men typ att man skriva vad man tycker. Och om man vill få ut ngt så är det bara att skriva det på bloggen. 

2. vad heter din bästakompis?  kram <3

Oj! har ingen riktigt bästa kompis har mer nära vänner.  4 av dom står på en annan fråga :D
 

 

Favo färg?

blå,vit,vinröd,svart


kan du visa dina djur i detta inlägg. 

aa

 .       

vad brukar du ta kort med ?

Min kamera,mobilen


5 kompisars bloggar du läser varje dag?

http://isabellanb.blogg.se/ http://tessibloggen.blogg.se/ http://emilyywissen.blogg.se/ http://j-photos.bloggplatsen.se/  http://bravehorses.blogg.se/


vad har du för mobil?

Iphone 4 vit

 

vem kan du lita till 100 % procent på? 

hmm har väldigt svårt att lita på folk.. vilket är jätte jobbigt... Men  typ min kusin,emily,bella


Vem brukar du prata med om du är ledsen/arg eller om det har hänt ngt och du inte kan berätta det till ngn finns det ngn du kan berätta det till och du vet att hon förstår. 

Min kusin. Isabella :)

 

 

 

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Byta header
 Ha den header du ha nu?
 Byte header ?
 gör 2-3 nya och lägg ut dom på bloggen så vi får rösta mellan dom 2

moaaslifee.bloggplatsen.se

         

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen


Skapa flashcards