moaaslifee

Alla inlägg under november 2013

Av Moa - 1 november 2013 10:01

Godmorgon var ute med hunden för ett tag sedan och nu ligger hon och sover brevid mig<3 

Och det spörengnar ute ocj jag fryser.

Okejtänkte berätta om min dagigår då.

Först så åkte jag o mamma in till stan för att handla. fick med mig en häx "kostym" hem haha..

Sen så åkte vi hem och jag fixade mig. Sen körda pappa mig till en kompis. Jag och 1 annan fixade oss hemma hos ena och sen så kom alla. Och vi pratade lite och sedan åt vi kan säga att vi skratta väldigt mycket. Sen tittade vi på film vi började att titta på zombiland sen började vi att titta på en annan film (kommer inte ihåg vad den hette) Men det var rolig. Kan bara säga att vi hade jätte roligt. Och så åt vi även godis. hehe. Men det var typ min dag igår,

Nu ska jag sätta mig och titta på datorn lite och sedan göra lite lunch. Får se om det slutar regna då ska jag gå ut med  hunden.


 

Miss summer!  


//Moa  


Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Byta header
 Ha den header du ha nu?
 Byte header ?
 gör 2-3 nya och lägg ut dom på bloggen så vi får rösta mellan dom 2

moaaslifee.bloggplatsen.se

         

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen


Skapa flashcards