moaaslifee

Direktlänk till inlägg 15 november 2013

Svaren på frågestunden.

Av Moa - 15 november 2013 12:30

Hej!
Vilken är din favorit färg?

blå,vinröd,svart,vit


Vilken är din favorit film?

hmmm. vet inte riktigt. 

 

favo djur?

katt,hund


kan du ta mer outfit bilder?

Ja sjävklart 


kan du göre en video där du visar vad du får i julklapp ? :D 

kanske det.tror inte det bli en video men bilder kommerpå det iallafall :D
 

Vad tycker du om min blogg?

Den är bra  Emily, du har bra bilder och skriver bra inlägg.


Vad tycker du e det bästa och det sämsta med din blogg?

hmm. Det bästa är nog att jag uppdaterar bra tror jag :D Det sämsta är att jag har samma bild i nästan varje inlägg.


Hur många unika har du?

mellan 5 och  20

 

Favvodjur?

katt och hund


Vad vill du jobba med när du blir äldre?

hmm vet inte riktigt men typ ngt med djur kanske :D


Dina 3 närmsta vänner?

Isabella,Emily,Filippa,  tror jag. Har även mer nära vänner men det här är nog mina närmaste tror jag. :)

 

 

1. vad är det bästa med att blogga?

hmm.Tycker sånna här frågor är jätte svåra.. Men typ att man skriva vad man tycker. Och om man vill få ut ngt så är det bara att skriva det på bloggen. 

2. vad heter din bästakompis?  kram <3

Oj! har ingen riktigt bästa kompis har mer nära vänner.  4 av dom står på en annan fråga :D
 

 

Favo färg?

blå,vit,vinröd,svart


kan du visa dina djur i detta inlägg. 

aa

 .       

vad brukar du ta kort med ?

Min kamera,mobilen


5 kompisars bloggar du läser varje dag?

http://isabellanb.blogg.se/ http://tessibloggen.blogg.se/ http://emilyywissen.blogg.se/ http://j-photos.bloggplatsen.se/  http://bravehorses.blogg.se/


vad har du för mobil?

Iphone 4 vit

 

vem kan du lita till 100 % procent på? 

hmm har väldigt svårt att lita på folk.. vilket är jätte jobbigt... Men  typ min kusin,emily,bella


Vem brukar du prata med om du är ledsen/arg eller om det har hänt ngt och du inte kan berätta det till ngn finns det ngn du kan berätta det till och du vet att hon förstår. 

Min kusin. Isabella :)

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Moa - 20 december 2013 11:28


Ska göra lite lunch till mig nu eftersom jag inte åt i skolan. Ska göra pyttepanna och stekt ägg ...

Av Moa - 19 december 2013 21:30

Godnatt ska sova nu. Imorgon är det ju då fredag vilket betud julavslutning.  Tar bussen hem dirket efter skolan  om jag inte skulle stanna kvar i stan  med några kompisar. Men inget ä rbestämmt en.             Liten   ...

Av Moa - 19 december 2013 17:15

Heöt sjukt att det redan är JULLOV imorogn wiho. Bara 5 dagar kvar till jul.Helt sjukt vad tiden har gått fort känns inte längesedan det var sommar.  Men ja vill ni att jag ska göra ngn speciellt jul inlägg i helgen? kommentera ådså kommer jag självk...

Av Moa - 19 december 2013 16:11


Hej sitter nu i mitt rum och musiken går på högsta. Har nyss dushat. Vi hade ju Julcup i skolan , På frisbeen kom vi till finalen men fölorade med ett poäng så vi kom 2:a. Sen dom som spelade vollyboll imin klass kom 1:a :D Sen dansade vi street fa...

Av Moa - 19 december 2013 06:59


Torsdag idag . Julcup idag då. Svimmade imorse så mår så där får ta det lite lugnt. Men ja annars mår jag fint ...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Byta header
 Ha den header du ha nu?
 Byte header ?
 gör 2-3 nya och lägg ut dom på bloggen så vi får rösta mellan dom 2

moaaslifee.bloggplatsen.se

         

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards