moaaslifee

Direktlänk till inlägg 6 november 2013

vad jag tycker

Av Moa - 6 november 2013 13:45

Tänkte berätta lite vad jag tycker om sakerna jag köpte igår. (testade allt idag)


vi kan börja med mitt lip butter rasberry rose det kostade typ 22 kr. Och jag tycker att det var bra och man får även glans på läpparna. Det luktar också jätte gott så det kan jag verkligen tipsa om :D  

sen så kan vi ta mitt compackt powder. Som jag också tycker är jätte bra och jag tycker att pudret håller över dagen och det försvinner inte. Om ni vill ha ett bilgit och bra puder köp det. För det var värt pengarna       


Okej concelern den var bra och den täckte finnare. Men den täckte inte mörka ringar och rött runt näsan. Så det var lite sämre. Men det var bra att den täckte finnar för jag hade en annan conceler förut och den täckte inte finnare.

  

Sen har vi min borste som jag köpte. den var också jätte bra och den är jätte len. Den är bättre en min andra puder borste. Man får inte för mycket puder på borsten man får lagom mängd om ni fattar vad jag menare.

 

Sen så "svampen" eller vad man kallar det. Dne är också bra och jag använder den för att dra ut "linjer"eller vad man säger.  Vet inte riktigt vad jag ska säga om den för den har jag inte riktigt använt idag.

 

Sen min necessär den är rymlig och den är snygg också tycker jag. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga mer om den en. Att de tär rymlig och snygg. 

   


Det här är då MIN åsikt ni kanske tycker annat en vad jag tycker men som sagt detta är vad jag tycker. Och kommentera om ni vill ha mer sådana här inlägg när jag köper ngt nytt och testar dom för förta gången.






 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Moa - 20 december 2013 11:28


Ska göra lite lunch till mig nu eftersom jag inte åt i skolan. Ska göra pyttepanna och stekt ägg ...

Av Moa - 19 december 2013 21:30

Godnatt ska sova nu. Imorgon är det ju då fredag vilket betud julavslutning.  Tar bussen hem dirket efter skolan  om jag inte skulle stanna kvar i stan  med några kompisar. Men inget ä rbestämmt en.             Liten   ...

Av Moa - 19 december 2013 17:15

Heöt sjukt att det redan är JULLOV imorogn wiho. Bara 5 dagar kvar till jul.Helt sjukt vad tiden har gått fort känns inte längesedan det var sommar.  Men ja vill ni att jag ska göra ngn speciellt jul inlägg i helgen? kommentera ådså kommer jag självk...

Av Moa - 19 december 2013 16:11


Hej sitter nu i mitt rum och musiken går på högsta. Har nyss dushat. Vi hade ju Julcup i skolan , På frisbeen kom vi till finalen men fölorade med ett poäng så vi kom 2:a. Sen dom som spelade vollyboll imin klass kom 1:a :D Sen dansade vi street fa...

Av Moa - 19 december 2013 06:59


Torsdag idag . Julcup idag då. Svimmade imorse så mår så där får ta det lite lugnt. Men ja annars mår jag fint ...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Byta header
 Ha den header du ha nu?
 Byte header ?
 gör 2-3 nya och lägg ut dom på bloggen så vi får rösta mellan dom 2

moaaslifee.bloggplatsen.se

         

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards