moaaslifee

Direktlänk till inlägg 2 november 2013

Hejsan

Av Moa - 2 november 2013 15:14

Hej vet att jag inte har bloggat idag men har inte hunnit. Men först så gick jag upp och åt frukost och tittade på wallander med mamma o pappa för vi såg aldrig den igår.. Sen så dushade jag och städade rummet. Sen när jag hade städat klart så skulle vi åka och handla. Fick inte med mig ngt hem. Eller jo en Yollibox.  Det är frozen yogurt.

Kötpe i smaken jordgubb det var faktiskt gott. så den ska jag ha ikväll. Vi får även gäster vid 5 och dom ska sova över här så vi får se hur uppdateringen blir men ska försöka slänga in misnt 2 inlägg till idag :) Men mamma gjorde daim glass förut..Den står i kylen nu.Kan ta bild på den sen. Men nu ska jag hjälpa pappa med

 

//Moa   


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Moa - 20 december 2013 11:28


Ska göra lite lunch till mig nu eftersom jag inte åt i skolan. Ska göra pyttepanna och stekt ägg ...

Av Moa - 19 december 2013 21:30

Godnatt ska sova nu. Imorgon är det ju då fredag vilket betud julavslutning.  Tar bussen hem dirket efter skolan  om jag inte skulle stanna kvar i stan  med några kompisar. Men inget ä rbestämmt en.             Liten   ...

Av Moa - 19 december 2013 17:15

Heöt sjukt att det redan är JULLOV imorogn wiho. Bara 5 dagar kvar till jul.Helt sjukt vad tiden har gått fort känns inte längesedan det var sommar.  Men ja vill ni att jag ska göra ngn speciellt jul inlägg i helgen? kommentera ådså kommer jag självk...

Av Moa - 19 december 2013 16:11


Hej sitter nu i mitt rum och musiken går på högsta. Har nyss dushat. Vi hade ju Julcup i skolan , På frisbeen kom vi till finalen men fölorade med ett poäng så vi kom 2:a. Sen dom som spelade vollyboll imin klass kom 1:a :D Sen dansade vi street fa...

Av Moa - 19 december 2013 06:59


Torsdag idag . Julcup idag då. Svimmade imorse så mår så där får ta det lite lugnt. Men ja annars mår jag fint ...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Byta header
 Ha den header du ha nu?
 Byte header ?
 gör 2-3 nya och lägg ut dom på bloggen så vi får rösta mellan dom 2

moaaslifee.bloggplatsen.se

         

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen


Skapa flashcards