moaaslifee

Alla inlägg under oktober 2013

Av Moa - 24 oktober 2013 11:49

Har rast till 12:40.

Vi ska ha NO i 2 timmar.Sen slutar vi. Kommer hem vid 3 halv 4 tror jag. Får se vad jag gör idag. 

.    

//Moa

Av Moa - 24 oktober 2013 07:15

Godmorgon står och väntat på bussen nu. Den kommer om typ 10 min. Vi slutr tjugo över 2 idag.

Av Moa - 23 oktober 2013 21:11

Godnatt

Av Moa - 23 oktober 2013 17:25

Sitter nu och gör matte läxa.. Inte alls rolit men det måste göras. Dagens outfit kommer senare

Av Moa - 23 oktober 2013 14:54

Sitter och har spanska nu. 

Jag och Moa ska göra typ luffarschack. Henns blogg hitar ni här http://tessibloggen.blogg.se/

slutar tjugo över 3 idag.. Då ska jag hem och gå en promenad med hunden tror jag.   

//Moa

Av Moa - 23 oktober 2013 13:40

Sitter nu på syslöjden. Sen ska vi ha spanska . Fast nu slutar vi. Smygtitt på dagens outfit



/

//Moa


Av Moa - 23 oktober 2013 10:15

Okej förska saken är stickade tröjor. Älskar verkligen stickade tröjor till hösten.

Har nästa inga stickade tröjor . Men ska köpa mer stickade tröjor i helgen tror jag :)


 

Sen är det armband. Har verkligen fastnat för armband i höst. Har nästan alltid armband på mig nu . Fast har inte så många haha. Men ett armband är så snyggt med en fin tröja till. En sån liten detalj kan göra mycket på en outfit.



 


Sen sä är det tub-halsdukar. Så sjukt snyggt till hösten. Älskar verkligen den.Det är så mysigt att bara ta på sig en tub-halsduk på en kall höstdag.


 


Fick idén att göra ett sånt här inlägg av Filippa. Hennes blogg hittar ni här http://lippuslife.bloggplatsen.se/

                                                            //Moa

Av Moa - 22 oktober 2013 21:30

Godnatt ska sova nu . Har nyss gjort flätor i mitt hår :D     

//Moa

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Byta header
 Ha den header du ha nu?
 Byte header ?
 gör 2-3 nya och lägg ut dom på bloggen så vi får rösta mellan dom 2

moaaslifee.bloggplatsen.se

         

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen


Skapa flashcards