moaaslifee

Alla inlägg under oktober 2013

Av Moa - 26 oktober 2013 16:04

Snart ska jag mamma o pappa åka och hyra film:) sen åker vi hem och äter och sedan titta på film. Okej inlägget var inte alls roligt men

[Bild]

Av Moa - 26 oktober 2013 06:34

Godmorgon sitter nu och tittar på tv.
snart ska vi titta på när min lillebror spelar match. Vi får se hur det går. Hoppas det går bra för han

Av Moa - 25 oktober 2013 19:51

Förlåt för uppdateringen men när jag kom hem städade jag rummet.
Och sen åt vi. Sen så mådde jag dåligt. Varför ska vi inte gå in på nu. Men jag lovar att det
Kommer bli bättre uppdatering

Av Moa - 25 oktober 2013 11:39

Sitter nu och har engelska. Vi ska skriva om städer. Sen har vi lunch och sedan slutar vi. Då åker jag hem med bussen. När jag kommer hem vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Kanske gå en promenad med hunden.  

//Moa

Av Moa - 25 oktober 2013 08:33

Äntligen fredag .  och nu har vi svenska. VI håller på att skriva manus.

Sen har vi matte. Nästa vecka är det LOV så skönt. tror 3 dagar av mitt lov spenderas med min  kusin:)    

Av Moa - 24 oktober 2013 18:57

Pappa hämtade mig precis. Sitter i bilen nu med pappa o farfar . Vi ska hämta en sak. Sen så åker jag o pappa hem. Och när vi kommer hem ska vi äta middag.

Av Moa - 24 oktober 2013 14:49

Sitter på bussen på väg hem nu. Eller åker till farmor o farfar. Är sugen på choklad haha..men nu ska jag vara social

NO

Av Moa - 24 oktober 2013 14:03

Sitter och har NO nu- Men slutar snart.Då tar jag bussen hem eller kanske åker till farmor o farfar får se hur jag gör. Men ja uppdaterar mer på bussen.  Vill verkligen  ha en michael kors väska.

   

//Moa

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Byta header
 Ha den header du ha nu?
 Byte header ?
 gör 2-3 nya och lägg ut dom på bloggen så vi får rösta mellan dom 2

moaaslifee.bloggplatsen.se

         

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen


Skapa flashcards