moaaslifee

Alla inlägg under oktober 2013

Av Moa - 31 oktober 2013 21:52

Godnatt! Min dag har varit jätte bra.
Berättar i morgon om den.
För nu så kommer mina ögon "stängas" igen. Men godnatt och hoppas ni har haft en bra halloween.

Av Moa - 31 oktober 2013 20:30

Tänkte bara säga att glöm inte att vara med i veckans blogg. Vinnaren kommer upp på söndag. 

Men inlägget hittar ni HÄÄÄR   eller tryck på bilden.


Av Moa - 31 oktober 2013 16:00

kommer lite bilder på våran hund hoppas ni gillar dom. Och det var inte jätte enkel att ta bilder på henne för hon skulle bara springa runt och leka.

Okej det belv bara 6 bilder men det tog ett tag att ladda up bilderna för vårat internet funkar knappt. Men mer bilder kommer imorgon, Så vi kan säga att detta är del 1 av bilderna.Hoppas ni gillar dom.


         

 

   //Moa


Av Moa - 31 oktober 2013 13:00

  '

//Moa

Av Moa - 31 oktober 2013 11:45

 

//Moa


Av Moa - 31 oktober 2013 07:30

Godmorgon vakna nyss och ska ge hunden "frukost" nu. 

Idag ska jagdå iväg det ska bli skoj. Så efter klhaöv 6 kommer uppdateringen vara kass, Men har fixat ett inlägg til er som kommer upp när jag är borta, OCh bloggar självklart när jag kommer hem igen. 

Men nu ska jag äta frukost'

 

//Moa

Av Moa - 30 oktober 2013 20:49

Hej som ner ser så har jag skaffat en ny header. Hoppas ni gilla den.

Gillade inte min gammla så tyclte det var bra med en ny. Ska fixa en profil bild imorgon.

Men ska sova snart slänger in ett inlägg när jag ska sova.  

//Moa

Av Moa - 30 oktober 2013 17:55

Ska iväg imorgon och vara med kompisar.

det ska bli skoj.  Men uppdateringen kommer inte vara den bästa.

Så nu ska jag sätta mig och fixa inlägg tiller. Något speciellt inlägg ni villjag ska göra kommentera då.  

Bjuder på en bild på mig.

//Moa

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Byta header
 Ha den header du ha nu?
 Byte header ?
 gör 2-3 nya och lägg ut dom på bloggen så vi får rösta mellan dom 2

moaaslifee.bloggplatsen.se

         

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards